sobota 19. října 2013

Liebster ... Jsem nominovaná

Ahojte všichni, tak jsem právě dneska obdržela 1 nominaci na



10 FAKTŮ O MĚ

1. Jsem docela ukecaná
2. Mám dva mladší bráchy a 3 starší a k tomu jednu sestru :D
3. Miluji svoji rodinu
4. Zbožňuji své nejlepší přátelé!
5. Ráda se směju :D mám smysl pro humor
6. Jsem pověrčivá..
7. Nejvíce sleduji filmy a seriály..
8. Jsem trpělivá a někdy i pravý opak :)
9. Straštně si přeji bydlet v Anglii!
10. Doufám, že máte rádi můj blog! protože já ano :D

OTÁZKY OD LadyD

1. Pro zábavu :D
2. Prostě bloguju :D
3. Je jich hodně.
4. Jo a moc :)
5. 7 plus mínus
6. Fantasy
7. Upír
8. Nevím, jestli je to kožich..
9. Zapomenutá
10. The Vampire Diaries :D


NOMINUJI TYTO BLOGERY:
Pirate-Jack
Amabiel
Grace
Suki-Hane
Nicky- Unicorn

OTÁZKY PRO NOMINOVANÉ:

1. Tvoje nejoblíbenější kniha?
2. Máš už vztah?
3. Jaký herec je nejlepší?
4. Lost nebo Krok za Krokem?
5. Kdo z The Vampire Diaries je ti nejsympatičtější?
6. O kom máš blog?
7. Harry Potter nebo Percy Jackson?
8. Co teď čteš? :D
9. Kino nebo postel?
10. Učíš se ráda? :D

Pravidla:
Řekněte o sobě 10 věcí
Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala
Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat
Nominujte 5 blogerů
Informujte blogery o tom, že jste je nominovali

0 komentářů:

Okomentovat