pondělí 24. srpna 2015

Povídka o páru Bellarke

Ahojte,
přemýšlela jsem a řekla jsem si , že by bylo fajn, kdybych vám tady občas dala povídku. Většinou by to byla jednorázovka.

Dneska vám tady dám jednu.
Bude to povídka o páru Bellarke. Ano, většina bude ze The 100, ale možná tady dám i TVD páry jako Delena, nebo Steroline. A taky možná nějaké MARVELovské.



Povídka o páru Bellarke.. (jednorázovka)



Bellamy šel zkontrolovat Octavii a hned na to najít Clarke.
Po cestě potkal Murphyho a řekl mu, aby šel hlídat před tábor, že tam zrovna nikdo není.
Pak za Clarke.
Clarke seděla ve stanu a četla knihu.
"Doufám, že tě neruším." Když vzhlédla, uviděla Bellamyho, který se na ni sladce usmíval.
"Sedni si," vyzvala ho a ukázala na volné místo vedle ní.
Odložila knihu a podívala se na Bellamyho.
"Co´s mi chtěl říct?"
Bellamy se zazubil.
"Chtěl jsem ti poděkovat za to, že jsi mi pomohla sprostit mě viny. Jaha je vážně hodný. Snad ho začnu mít i rád."
"Nemáš zač."
"Je to všechno o dost jednodušší, spadl ze mě pocit viny," usmál se.
"To věřím. Jsem moc ráda, že jsem tě přemluvila, abys nakonec zůstal. Pak bych si to vyčítala a to.."
Bellamy ji umlčel polibkem.
"Moc mluvíš."
Clarke si ho přitáhla k sobě a políbila ho.
Objala ho a Bellamy ji položil na zem.
Svlékl si tričko a Clarke nahmatala jeho svaly. Bellamy ji políbil a pak se přikryli dekou a pomilovali se.

Další den se Clarke s Bellamym dohodli na tom, že to zatím nikomu neřeknou. Ještě chvíli u ní ležel a pak ji políbil. Když odešel, Clarke se spokojeně usmála. Vstala, hodila na sebe nějaké to oblečení a vyšla ven. Rozhlédla se kolem a rozhodla se, že si zajde promluvit s mámou. Po cestě potkala Bellamyho a ten se na ni tajně usmál.


Snad se vám povídka líbila. Příště bude povídka o Scarlett Witch a Visionovi - Vislett.

Zdroj: Google.com


0 komentářů:

Okomentovat