neděle 20. září 2015

Povídka o páru Kabby

Zde je povídka o páru Kabby ze The 100 :)
Snad se vám zalíbí :)

Povídka o páru Kabby





Abby se procházela o berlích kolem jejích stanů a hledala Clarke. Doufala, že bude ve stanu u Bellamyho, ale tam nikdo nebyl. Povzdychla si, opřela se o berli a šla dál. Přemýšlela, jestli si to Clarke třeba moc nevyčítala a neodešla. Ale to by přece neudělala. Má tady mě a Bellamyho. Třeba jen šli spolu na lov, ale když Bellamyho uviděla
samotného a nikde v dohledu Clarke, začala být nervozní, přesto si k němu sedla. Bellamy ihned promluvil: "Jste v pořádku? co noha?" Abby se pousmála a podívala se na své nohy. "Je to dobrý. Marcus mi šel pro nějaké léky. Budu v pohodě." Pohlédla na budovu, kde zrovna Marcus sháněl léky. "Řekla jsem si, že se kouknu po Clarke. Určitě je vyčerpaná z toho všeho.. nevíš, kde je?" z celého srdce doufala, že jí to Bellamy potvrdí a řekne, že si šla jen zdřímnout. Bellamy sklonil hlavu. Ve tváři mu starost vystřídal smutek. "Clarke," začal a popotáhl, "odešla." Abby na něj chvíli hledala známky něčeho, co by jí řeklo, že si z ní Bellamy jen utahuje, ale podle jeho výrazu si to Abby konečně uvědomila a její nejhorší obavy se tedy potvrdily. Měla to vědět, měla být připravená na nejhorší. Poposedla, opřela se o jednu berli a zmohla se jen na dvě slova: "Kam šla?" Bellamy zavrtěl hlavou, "nevím," byla jeho odpověď. A vtom k nim dojde Marcus. Sedne si k Abby a podá jí léky a vodu. Abby je ale stále nepřítomná. "Děje se něco" konečně se Marcus podíval i na Bellamyho a povytáhl obočí. Bellamy pochopil, že už se Abby nezmůže ani na slovo a tak odpověděl: "Clarke odešla. Nevím vůbec kam. Pochopím, když na mě budete oba naštvaní, protože jsem jí nechal jít.." "Bellamy," konečně promluvila Abby a stiskla mu ruku. "Nakonec ji přecejen chápu. Myslím, že i kdybychom ji šli hledat, nechtěla by tady jít. Bylo to její rozhodnutí Bellamy a my asi s tím nic neuděláme." Bellamy na ni chvíli zmateně koukal, pak se ale objevilo v jeho očích porozumnění a přikývl. "Přesto ale určitě bude zničená a rád bych ji šel hledat i kdybych musel vzít všechny moje lidi." Abby se usmála. "To ti schvaluju. Je to má dcera a také ji chci zpátky. Jenom, Bellamy. Dávej pozor." Bellamy kývl, vstal a šel do svého stanu. Abby se začne zvedat a Kane jí pomůže. "Přinesl jsem ti ty léky." Abby zavrtí hlavou, "až ve stanu." "Tak fajn, dovedu tě tam." Konečně dojdou ke stanu a Abby si od Kanea přebere léky. "Později tě půjdu zkontrolovat. Teď běž odpočívat." "Marcusi," Kane se k ní otočí a ona ho políbí. "Tak zatím." Zmizí ve stanu. Marcusovi se na tváři mihne úsměv. Zamíří pryč.


Omlouvám se, je tam trochu i Bellarke, ale já jsem to tam tak trochu potřebovala, abych se inspirovala k tomu polibku.
Jestli chcete pokračování, pisněte do komentářů ;)

Další povídka je o páru Thomas a Teresa - Temas (příběh na pokračování)

Zdroj: Bing.cz

0 komentářů:

Okomentovat