pondělí 14. září 2015

Povídka o páru Qargo

A zde je povídka o páru Quentin a Margo - Qargo. :)




Quentin se usmíval, poslouchal "HAIM - Falling," když zrovna jel autem v noci do malého opuštěného městečka Agloe. Konečně tam dojel.
Vystoupil, rozhlédl se kolem, došel do baru, kde už jednou byl a tam ji uviděl.
Margo stála otočená zády k němu a četla si časopis.
"Margo." Obrátila se, vykulila oči když ho uviděla, ale usmála se a šla k němu. "Tak ses vrátil," Quentin se smíchem přikývl. Objali se.
Seděli spolu a oba si objednali limču. Quentin kývl na číšnici. "Na mě." Margo se zasmála a stiskla mu ruku. "Zase odjedeš až odejdeme z téhle restaurace?"
"Ne. Tentokrát mám v plánu tady zůstat přes noc." Margo se rozzáří. "Chci vidět tvůj domov." "Vlastně.."
prohodí Margo a pustí se Q, "já bydlím v hotelu. Chvíli to bude trvat, ale dům si najdu. To se neboj."
"Takže tady zůstaneš?" Margo jistě přikývne. "Líbí se mi tady. Lidi mě mají rádi."
Q se narovná, "znamená to, žádné záhady?"
Margo přikývne. "Proč v tom případě nejedeš do Chicaga?" Margo zvážní. "Ty víš proč." Podívají se na sebe.
"Já tě mám ráda Q.. ale nemůžu.. je fajn, že za mnou jezdíš, ale já ti to už říkala. Já na vztahy nejsem."
"Navštěvovat tě budu pořád a pokud odejdeš, najdu si tě. Vždycky tě Margo Roth Spiegelmanová budu milovat. Máš nějaký ovladač, čím bys to stopla?"
Margo se zasměje a začervená. Zvedne hlavu a políbí ho.
"Občas jsi dost tvrdohlavý. Jedna z vlastností, které na tebe miluju."


Tahle povídka je trošku kratší, ale snad se vám i tak líbila :) pište do komentářů své reakce. Příští povídka by měla být o Marcuse Kanea a Abby Griffin - Kabby z The 100.

Zdroj: Bing.cz

0 komentářů:

Okomentovat