čtvrtek 30. června 2016

MARVELóza vol 1

Ten pocit, když slyšíte Captain America, Iron man, Hulk, Thor a vůbec.. Marvel. Nevím, co bych dělala, kdyby jsem ani jeden z těch filmů neznala. Asi bych se rozpadla. :D Všechny marvelovské filmy mě dokážou dostat do takové úžasné nálady, že pak doslova lítám :D Live Marvel life :D tímhle motem se dost řídím :D



Žebříček nejoblíbenějších marvelových filmů:
vytvořila jsem pro vás anketu, kde můžete hlasovat pro váš nejoblíbenější film. Dopředu se omlouvám, jestli tam nebude ten váš, ale úplně všechny tam dávat nebudu. ;)

Tady vám píšu můj:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com


Nesmím zapomenout zmínit i dobré hudební skladatele. Moc se mi líbí soundtrack z Avengers 2 a taky hity ze Strážců Galaxie. ;) Hned vám sem jeden dám :D


Doufám, že se vám článek líbil, určitě napíšu pokračování, jakmile budu moct, nebo jestli se mi změní žebříček ;)

Zdroj: Youtube.com, Google.com, Imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat