sobota 15. října 2016

Sirotčinec slečny Peregrinové

Před nedávnem jsem měla tu možnost zhlédnout nový film od Tima Burtona. Hned poté jsem zjistila, že je i kniha, což jsem ráda slyšela a než jsem stihla něco udělat, mamka donesla z knihovny druhý a třetí díl. Takže jsem se hned vrhla do čtení a rozhodně toho nelituju! :)

Obaly knih:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com


Stručný obsah 1. dílu:
(doufám, že vás tím navnadím na ty ostatní :D :))

Jacob je obyčejný kluk, pracující v obchoďáku a studující střední. Jenže jednoho dne se všechno změní.
Dostane se do smyčky slečny Peregrinové a k podivným dětem a postupně zjišťuje jeho vlastní podivnost a to, že je jediný, kdo dokáže lidi na tomto místě zachránit od velkého nebezpečí.

Hodím sem ještě trailer ;)

Zdroj: Youtube.com, Google.com, Imagebam.com,

0 komentářů:

Okomentovat