úterý 13. prosince 2016

Fantastická zvířata a kde je najít (2016)

Tak jsem konečně měla v neděli možnost vidět tento film a dle svých vlastních slov vám sepsat krátkou recenzi. Strašně dlouho jsem nepsala recenzi, předem se omlouvám, jestli bude moc dlouhá.



Poznámka: Kdybych si zapomněla brýle, zcela jistá bych si byla tím, že bych z toho neměla moc dobrou podívanou, nebýt kámošky, která se mě ještě před barákem zeptala, jestli máme všechno.. děkuju ti

CAST

V hlavních rolích filmu jste mohli vidět např. Eddie Redmayne imagebam.com

Pak tady máme Katherine Waterston imagebam.com

Další je Colin Farel imagebam.com

Sympatický herec Ezra Miller imagebam.com

A skvělý herec Dan Fogler imagebam.com

Malinký komentář k filmu:Konečně jsem měla možnost zkouknout nový film vztahující se k Harrymu Potterovi. Film je natočen podle knihy, napsanou J. K. Rowling, která také napsala scénář k filmu. Byla jsem s filmem nadmíru spokojená, nejlepší byla scéna s Johnnym Deppem, který tam byl sice asi minutu, ale v tom případě to byla ta nejlepší minuta filmu :D Jinak zvířátka byla nádherná a roztomilá. Humor filmu nechyběl a akce také ne. Rozhodně to doporučím každému, i každému mudlovi v našem světě :D


Trailer k filmu:

Mé hodnocení: 9/10
Srážím jeden bod za to, že ve filmu nebyl alespoň na chvíli zabraná Anglie :/ docela mě to mrzelo, ale film byl přesto dokonalý.

Děkuji za přečtení a nakonec malý bonus:
<3
(Cast Fantastic Beasts and where to find them + J.K. Rowling)

0 komentářů:

Okomentovat