sobota 22. dubna 2017

Beauty & Beast

Udělala jsem si čas na další slíbenou recenzi, tak jdu na to! ;)


Jedná se o film Kráska a zvíře. Tahle verze je hraná a v hlavní roli můžete vidět Emmu Watson, Dana Stevense, nebo Luka Evanse.

(abyste si je mohli zblízka prohlédnout) ;)

Stručný děj:
Film je klasickou pohádkou ze studia Walt Disney, jenž vypráví o podivném monstru, které žije v osamělém paláci. Do tohoto místa najde cestu mladá krásná dívka Belle, která riskuje život s podivným netvorem kvůli záchraně otce. Po nějaké době pobytu se pomalu do sebe dívka se zvířetem zamilují. Jenže se objeví Bellin nápadník a bude chtít zvíře zneškodnit. Myslím, že všichni konec známe. ;)

6,5/10

Slovní zhodnocení:
Tak fajn.. první rada do života.. radši choďte na filmy s titulky. Nebyl to moc dobrý nápad. Hlavně, když jsem zjistila, že je to vlastně muzikál a to jsem se nikde nedočetla, takže mě to celkem překvapilo. Dost mě k tomu filmu lákali právě herci jako Emma a Luke a nezradili. Roli odehráli dobře. Taky se mi líbily živé předměty po celém paláci.

Musím zmínit, že jsem film viděla ve 3D, což byla pěkná podívaná. Samozřejmě jsem se u filmu i zasmála, takže jsem nezůstala zmražená z dabingu. Bylo to pěkně napínavé, vtipné, hezky naladěné a nezapomenu zmínit i soundtrack na konci, který film krásně doladil a zakončil. :)


Příští recenze bude na film The Space Between Us ;) :*


0 komentářů:

Okomentovat