sobota 3. června 2017

Fast & Furious (1, 2 a 3)

Konečně jsem se rozhodla zajít na můj milovaný blog a napsat nějaký článek. Rozhodla jsem se pro recenzování celé série Rychle a Zběsile. Aby to nebylo tak dlouhé, srhnu to mezi 4 články. Toto je první, kde vyrecenzuji první tři díly.

Pokusím se ji zkrátit, abych vás nenudila. :D



1. díl

První díl se rozjel hezky. Hned ze začátku jsem si zamilovala Paula i Vina. Sice už si moc detaily nepamatuju, ale vím, že jsem se u toho krásně odreagovala. I vy, co jste to neviděli a nějak se vám to protiví, zkuste si pustit alespoň jeden díl a uvidíte, co tos vámi udělá :D

Už je to 16 let, co byl natočen 1. díl. Pááni, to mi byl rok. :D

7/10

Nuže, shrnula jsem malinko jedničku, pro více info navštivte tuto stránku: F&F1


2. díl

Nic jiného, než závody s autíčkama nečekejte. Podruhé jsem se dost pobavila a zalíbila si ještě více Dominica, než předtím.. :3


Druhý díl byl natočený dva roky po prvním a získal další nečekaný obrovský ohlas u diváků. Ani se nedivím, že je tolik dílů :D

7,5/10

Nevím, co bych víc řekla, snad jen..

3. díl

V tomto díle se úplně nejedná o hlavní děj, tento film byl zaměřený na vedlejší postavu Hana, který pochází z Tokia.


V podstatě to patří až za sedmý díl. Myslím, že tohle byl jeden z mála, co se tolik nevyvedl.

5/10

Ale to režisér vynahradil následujícími díly. O nich vám napíšu v příštím článku :) ;)

0 komentářů:

Okomentovat