středa 7. června 2017

Fast & Furious (4,5 a 6)

Tak jo. Další část mé recenze na F&F. Po tomto článku budu v polovině celé recenze. :D Tentokrát to budou díly 4, 5 a 6.
7 a 8 díl si chci nechat každý zvlášť.



4. díl

Čím blíž jsem se dostávala k 7 dílu, tím více jsem byla napnutější. Dominic je prostě skvělá postava a celý ten příběh mě vždycky fajně odreaguje.
Byla jsem obvzlášť zvědavá na konec. Čtyřku si ale moc nepamatuju. Už je to dlouho, co jsem ju sledovala :D

5. díl

Jako první zmíním toto jméno: Dwayne Johnson. Na něj jsem se po celou tu dobu těšila. Jeho role je skvělá a postupně se ještě zlepšuje. Co jiného říct, je to prostě Dwayne..



5 díl se tvůrcům velice vyvedl, dost jsem se zasmála a užila si plno akce. :) Vážně si někdy říkám, že je škoda, že jsem se na to nezačala koukat dřív.

6. díl

Tento díl jsem si zaujatě pustila, film utekl rychle. Jsem ráda, že existuje film, kde hraje Vin Diesel a Dwane Johnson spolu :D

Řekla bych, že z těch, co jsem tady vyrecenzovala je můj nejoblíběnější. Těším se, až napíšu recenzi k 7 a 8. :)

Pište do komentářů, který je tvůj nejoblíbenější :) Brzy výjde recenzena 7. díl.

0 komentářů:

Okomentovat