středa 9. srpna 2017

Annabelle

Další horor, co bych tady chtěla vyrecenzovat se jmenuje Annabelle. Po zhlédnutí tohohle se každý může prohlásit za statečného :D Ne vážně, párkrát jsem vylétla z kůže ..!




Režie: John R. Leonetti
Hl. role: Annabelle Wallis, Ward Horton, Alfre Woodard, Eric Ladin,..
Hudba: Joseph Bishara

8,8/10

Příběh byl velmi dobře a originálně promyšlený. Chvílemi jsem vážně chtěla utéct, ale vždycky jsem to nějak přežila.. :D možná jsem zavraždila ruku mé PB kolegyně, ale tak nevadí.. :D Moc bych chtěla vidět 2, která teď v srpnu vychází. Ještě jsem chtěla zmínit tu panenku.. nechápu, jak se někomu může zamlouvat.. vždyť už ty oči jsou strašidelný.

V podstatě mě ani nějak ta panenka nenáhání hrůzu, jen to, co ji ovládá, což je nejhorší.. Ale vážně musím ocenit dobrou práci.


PANENKOVSKÉ zajímavosti:
- Démona si zahrál Joseph Bishara, který k filmu složil hudbu.
- Ve scéně, kdy Mia utíká ze sklepa před démonem, se Mia pokouší třikrát jet do 6 patra, což zřejmě odkazuje na proslulé ďáblovo číslo.

0 komentářů:

Okomentovat