úterý 8. srpna 2017

The Conjuring 2

Hned po prvním díle V zajetí démonů jsem zhlédla i dvojku a byla jsem překvapena, vyděšena a spokojena. Druhý díl mi ale naháněl větší husí kůži, než ten první. Ještě teď tu husinu mám, když si na několik scén vzpomenu.



Režie: James Wan
Hl. role: Vera Farmiga, Patrick Wilson,..
Hudba: Joseph Bishara

8,7/10

Nejvíc mě na celém filmu děsil Valak. Jestli se tohle vážně stalo, díkybohu, že jsem u toho nebyla. Dost by mě ale zajímalo o této postavě více. Jinak, celkově film byl skvěle natočený a lekavý, jak to režisér prostě natočit umí.


Zajímavosti V ZAJETÍ podruhé:
- Film se zakládá na skutečném případu "Enfield Poltergeist," který byl vyšetřován v Anglii ke konci 70 let.
- Ve skutečnosti trvalo trýznění rodiny paranormálními aktivitami 18 měsíců.

0 komentářů:

Okomentovat