sobota 24. listopadu 2018

I´m back .. !

Ahoj,

konečně mám možnost napsat článek. Musím se omluvit, jelikož jsem neměla prostor napsat nějaký článek. Sice se teď nerozjedu, že bych každý den psala článek, ale budu aktivnější. Slíbila jsem si to sama sobě, že na blogu trochu více zapracuji. Mám hodně co dohánět.. :D Hned jakmile dopíšu tento článek, tak oběhnu mé SB, aby věděli, že jsem zpátky a doufám, že jste měli trpělivost a neodebrali mě.




Dále jsem přemýšlela o mých stories. Pokud bude dobrá odezva u toho, co nyní píšu, přidám sem další, který už mám skoro dopsaný.

A další věc, jelikož se blíží Vánoce, blíží se i každoroční hitparáda. Myslím, že tentokrát začnu dříve. Pište do komentářů, zda-li máte o hitparádu zájem. ;)


Přeji nádherný zbytek dne a fajnově užívejte víkendu!

0 komentářů:

Okomentovat