sobota 12. ledna 2019

Deepwater Horizon: Moře v plamenech


Film je o skutečných událostech, které se týkají největšího ropného zamoření v americké historii.
Byl natočen roku 2016 a odehrává se v Hong Kongu a USA.



Hl. role: Mark Wahlberg, Dylan O´Brien, Kate Hudson, Kurt Russell, John Malkovich,..
Hudba: Steve Jablonsky

Mé hodnocení bude velmi kladné pro celý tento film. Od začátku až do konce jsem zaujatě koukala na celý příběh. Věděla jsem už dopředu, že je toto dílo podle skutečné události, takže jsem věděla, že se to povede a že mi také ukápne pár slz. V podstatě jsem o této obrovské nehodě neslyšela až do doby, co vyšel trailer na tento film. Nic moc jsem si k tomu ani nezjišťovala, ale to ani není potřeba. Film mi to všechno ukázal. Vcitíla jsem se do té situace a doopravdy jsem si chvíli připadala, že tam jsem s nimi.


Co se týče obsazení do filmu, tak to nepodotýkám nic. Byla jsem s výběrem spokojená. Člověk občas do filmu potřebuje pár známých tváří, pak se k němu více přikloní. Znám to z vlastní zkušenosti.

8,7/10

Pro mě ve filmu bylo nejzajímavější asi ta část kdy byli na lodi a schylovalo se ke katastrofě. Shrnu o co vlastně jde, pro ty co o tomto filmu nyní slyší prvně.
20. dubna roku 2010 došlo v Mexickém zálivu na plovoucí plošině Deepwater Horizon k jedné z největších člověkem způsobených katastrof na světě. Příběh popisuje odvážnost muže a ženy, kteří zachrání životy na palubě a navždy změní osudy mnoha lidí.


Ocenění: Teen Choice Award for Choice AnTEENcipated Movie Actor

Next review: Vampire Academy

0 komentářů:

Okomentovat