sobota 23. února 2019

Go Go Power Rangers !!

Tak konečně mám zase čas na psaní a s radostí se vrhám na další recenze. Je možné, že jich tady za víkend přibyde více. Já když se rozepíšu,.. ;) Dnes trochu zaplujeme do sci-fi světa. Mého velmi oblíbeného.

Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Natočeno v USA, Hong Kongu, Japonsku, Mexiku, Kanadě a na Novém Zélandu
Režie: Dean Israelite
Hrají: Dacre Montgomery, Elizabeth Banks,..
Hudba: Brian Tyler


Od začátku až do konce to mělo napínavé prvky. Bála jsem se, že budu zklamaná, ale jsem s filmem nadmíru spokojená. Každý zvlášť z těch pěti mě něčím zaujal. Hlavně se mi nejvíce líbila scéna, kdy se snažili přeměnit do obleku a tím zjišťovali kým vlastně jsou. Vlastně ani nemám co bych tomu vytkla. Velmi povedené.

9,2

U tohoto filmu soundtrack ani trochu nezklamal. To je hned po zhlédnutí filmu druhá věc, co doporučuji.

Stručný obsah:
Pěti teenagerům se změní jejich životy, když najdou starou vesmírnou loď, kde najdou 5 zvláštních kamenů. Ty jim začnou ukazovat jejich pravou identitu. Jejich městu a také celému světu hrozí ničivá mimozemská invaze. Jenom osudem vybraní hrdinové, kteří vlastní každý svůj kámen mohou zachránit planetu. Jenže musí teprve vyřešit vlastní životní problémy a spojit se jako nová generace Strážců vesmíru dříve, než bude pozdě.


Příští recenze: Za láskou vzhůru

0 komentářů:

Okomentovat