sobota 23. března 2019

Blade Runner 2049 (2017)

Blade Runner 2049
USA, Velká Británie, Maďarsko, Kanada
Hl. role: Ryan Gosling, Harrison Ford, Jared Leto, Dave Bautista, Mackenzie Davis,..
Hudba: Benjamin Wallfisch, Hans Zimmer



74% csfd

Mé hodnocení: 8,4/10

Stručný obsah: Důstojník losangeleské policie K odhaluje dlouho ukryté tajemství, které je natolik zásadní, že by mohlo zcela rozvrátit poslední zbytky lidské společnosti. Toho odhalení ho nutí zahájit pátrání po bývalém důstojníkovi, který je už 30 let nezvěstný.

Panejo. Dost dlouho jsem čekala na nějaký takový film a konečně se dočkala. Neviděla jsem starší verzi, ale chystám se na ni, takže to pak i porovnám. Moc se mi líbil výkon Ryane. Jako herce ho mám moc ráda a tady vážně zazářil. Do celého děje krásně splynul. Velmi luxusní zpracování i hudba. Ve chvíli, kdy tam byla scéna s Elvisem Presleym, mi naskočila husí kůže. Většina scén byla dechberoucích. Celkový filmový děj byl napínavý, stručný a zajímavý. Zážitek v kině tomu jen dodal na oblíbenosti.


Určitě doporučuji na odreagování je film vhodný. Jsem s ním velmi spokojená.

Příští recenze: Dvě v jednom - Jak jsem se stal psem, Cyberbully

0 komentářů:

Okomentovat