pátek 22. března 2019

It (2017)

It / To
USA
Hl. role: Jaeden Lieberher, Sophia Lillis, Finn Wolfhard, Jack Dylan Grazer, Bill Skarsgard,..
Hudba: Benjamin Wallfisch



74% csfd

Mé hodnocení: 9,7/10

Po dlouhé době recenze na horor. Hodně se na ně teď koukám, včera jsem za celý den viděla 3 a pořád mi to příjde málo. Jsem asi divná. No co už. Teď už k tématu. To jsem viděla v kině, byl to v podstatě první horor, na který jsem do kina šla, proto jsem byla docela nervózní, ale nakonec jsem byla velmi ráda za to, že jsem ho viděla. Stal se z něj nejoblíbenější horor ze všech co jsem zatím viděla. Paradoxně je tento horor takový rodinný. Hlavní roli zde mají děti a jejich výkony byly nadmíru povedené. Pokud bych měla zhodnotit novější verzi s tou starší, rozhodně bych se přiklonila k tomu novějšímu. Starou verzi jsem ani nedokoukala. Nedalo se to. Nic se tam v podstatě nědělo .. :/


Jsem vážně ráda, že jsem se k tomu filmu dostala. Nečekala jsem takovou odezvu. Ten film ve mě vzbuzuje pozitivní reakce a po jeho skončení mám vždycky chuť se na něj podívat znovu. Hodnotím ho velmi kladně. Rozhodně doporučuji.

Příští recenze: Blade Runner 2049

0 komentářů:

Okomentovat