středa 10. dubna 2019

Happy 29th Birthday !

Sice pozdě ale přece přeji mé oblíbené osobnosti všechno nejlepší. Kristen Stewart slavila včera 29 narozeniny a zde je krátký článeček věnovaný této úžasné osobě.



Narodila se v Los Angeles, Californii.
Její nejznámější role:
  • Bella Swan (Twilight saga)
  • Snow white (Snow white and the Huntsman)
  • Joan Jett (The Runaways)
  • Sarah Altmanová (Panic Room)
  • Phoebe (American Ultra)
Upcoming films:
  • Jeremiah Terminator LeRoy (2018)
  • The Big Shoe (2019)
  • Charlie´s Angels (2019)

Docela mě štve, že jí nemůžu popřát osobně. :D Tak ještě jednou vše nejlepší :3 Můj nejoblíbenější film od Kris je Panic Room. Svou roli zde zahrála velmi dobře. Podle mě je strašně kouzelná za mlada.
Také se mi velmi líbila role v jejím prvním hororu The Messengers. Myslím, že by klidně hrát v hororech mohla. :D Je ale pravda, že mě by se hodila do každého žánru filmů.
Samozřejmě nesmím zapomenout zmínit film Zathura. Rozhodně nezapomenutelné. Velmi ráda doporučím výše zmíněné filmy - jak moc máte Kris rádi vy? a který film máte nejradši?

0 komentářů:

Okomentovat