čtvrtek 10. října 2019

4 filmy v jednom REVIEW

Miluji tě modře (2017)
Česko
Hl. role: Marek Vašut, Václav Jílek, Denisa Nesvačilová,..
Hudba: Markéta Irglová
38% csfd

Mé hodnocení: 3,8 / 10


Hm.. nevím. Tento film se mi moc nelíbil. Nemělo to špatný děj, jen to na mě nijak nezapůsobilo. Přesto tam byly docela hezké momenty a výběr herců se povedl. Viděli jste tento film někdo? zajímal by mě váš samotný názor. Pište do komentářů.. :)

Z Paříže do Paříže (2017)
Francie, Kanada
Hl. role: Dorian Le Clech, Batyste Fleurial, Patrick Bruel,..
Hudba: Armand Amar
79% csfd

Mé hodnocení: 6,1 / 10


Wow. Miluju válečné, či poválečné filmy a tento k nim rozhodně patří, řekla bych. Po shlédnutí jsem byla dojata, smutná a zároveň ráda, že jsem film zkoukla. Rozhodně tleskám a rozhodně doporučuji.

Rande naslepo
Německo
Hl. role: Kostja Ullmann, Jacob Matschenz,..
Hudba: Michael Geldreich, Jean-Christoph Ritter

75% csfd

Mé hodnocení: 7,2 / 10


Tak s tímto filmem jsem byla naprosto spokojená. Moc se mi líbil celkový film a to jak se postupně odvíjel. Bylo to vcelku napínavé a hodně poučné a velmi dojemné. Rozhodně jeden z filmů, který na 100% doporučuji. :)

Špunti na vodě
Česko
Hl. role: Jiří Langmajer, Pavel Liška, Tatiana Vilhelmová,..
Hudba: Ondřej Brousek

60% csfd

Mé hodnocení: 4,3 / 10


Sice moc nekoukám na české filmy, hlavně ty nové, ale tato komedie mě docela pobavila. :D Bylo tam pár scének, které mě pobavily a které si stále vybavuji, když si vzpomenu na film, dle mého očekávání mě to nakonec překvapilo a film hodnotím vcelku kladně a určitě doporučuji. Je to fajn odreagování řekla bych. ;)

Příští recenze: To (1990)

0 komentářů:

Okomentovat