neděle 27. září 2015

Labyrint: Zkoušky ohněm

Tak jsem konečně včera viděla druhý díl slavné Labyrintovské trilogie. Moc se mi dvojka líbila, všechny ty nové postavy, akce, zombies, a hlavně ten závěr. Více se mi líbila právě dvojka. A jak se to líbilo vám?





S obsazením herců nových postav jsem moc spokojená. Seděli mi tam všichni. SPOILER Teresa mě teda dost naštvala. Jak já ji nesnáším.. k rozčílení to co udělá stačí..!

A teď znovu k těm postavám.. jedna ze skvělých postav tam vystupuje Rosa Salazar v roli Brendy..


a další Giancarlo Esposito v roli Jorge :)


A poslední Nathalie Emmanuel v roli Harriet..


Tak.. to by byly postavy..

Teď vám tady dávám trailer. Kdo to ještě neviděl a rozhoduje se, určitě na to jděte. Je to bezvadná podívaná.


A bonus..


Zdroj: Google.com, Youtube.com

0 komentářů:

Okomentovat