neděle 11. října 2015

Doporučuji Vám..

Nedávno jsem konečně viděla animovaný V Hlavě. Děj mě překvapil, ale věděla jsem, že pokud to je od stejných tvůrců Vzhůru do oblak, tak to také bude smutné. A nespletla jsem se. Film se mi moc líbil. Tímpádem vám ho vřele doporučuji.. :) Z těch emocí jsem měla nejraději Vztek a Strach.




A pak tady máme další film. Tentokráte hraný :D
Jmenuje se Marťan a v jedné z hlavních rolí můžete vidět skvělého herce Matta Damona. :)


Stručný děj:
Na Mars se vypraví posádka složená z 6 lidí. Když se na Marsu strhne obrovská bouře, Mark, jeden z posádky, se ztratí a ostatní si myslí, že je mrtvý. A odletají bez něj.
Mark ale mrtvý není. Nerad si uvědomuje, že je na Marsu sám, ale pokouší se vydržet se zásobami. Později začíná i něco z těch zásob sázet do země. Mezitím na Zemi zjišťují, že už proslavený Mark je naživu. Mají radost a samozřejmě se nějak snaží dostat ho domů.

Doufám tedy, že jsem Vás alespoň trochu inspirovala.

Zdroj: Bing.cz

0 komentářů:

Okomentovat