neděle 12. března 2017

30. nejlepší film na CSFD

Dnes mám konečně čas napsat recenzi k filmu Logan. Viděla jsem ho 4.3. a teprve dneska mám na článek čas, takže alou nato!


Ano, je to už 17 let, co Hugh Jackman (Logan) natočil první film o X-Menech. Tento film zvaný Logan: Wolverine je prohlášený za poslední X-Menovský film, kde bude hrát Hughie. Myslím, že natočí pokračování, proto to nenazývám koncem série.


Stručný děj:
Wolverinova schopnost uzdravování je horší a horší a jediní, kdo s ním pobývají jsou jen mutant, který se stará o byt a profesor X, který ale trpí ztrátami paměti a záchvaty, kterými ohrožují okolí. Jejich utajení ale překazí dívka jménem Laura, která ovládá stejné schopnosti jako Logan. Jakmile Logan a Profesor X vezmou Lauru k sobě, stávají se štvanci proti brutálnímu a vytrvalému nepříteli. A tak začíná boj o přežití.

Zde přikládám song z traileru, který mě natolik uchvátil, že ho poslouchám prostě pořád dokola.

9,5/10

Ve srovnání s obyčejnými Marvelovými filmy jsem na to hleděla, ale zaujalo mě tood začátku do konce, do konce jsem spustila pár slz, což se mi stává ne moc často. To víte, brečet v kině, před koncem byste nechtěli. Hlavně, když se pak rožnou světla.
Zpracování bylo skvelé, hudba také, ikdyž tu jsem málokdy ani nepostřehla, když jsem se soustředila na děj.
Jestli je tohle vážně poslední díl, bude mi celá ta X-Menovská série chybět. Už se blíží ke konci i Avengers a to nejspíš obrečím.


Tak tady recenzi zakončím, pište názory na film i na recenzi, budu ráda za každé přečtení. Třeba teď někoho motivuju k shlédnutí úžasného filmu.

BYE BYE

0 komentářů:

Okomentovat