sobota 8. dubna 2017

Kong: Skull Island

Bonjour, amigos :D

dnes, konečně mám na vás čas, jsem se rozhodla, že opožděně napíšou krátkou recenzi na film Kong, který jsem viděla asi před měsícem.

Ano, mám toho co dohánět.

Takže.. co bych ráda zmínila, film se mi dost líbil, hlavně s nasazením Toma Hiddlestona do filmu.


Už chápete?? :D


První zmíním děj a poté až názor, pište do komentů vaše názory a komenty. ;)

Stručný obsah:

Tým badatelů, vojáků a dobrodruhů se spojí, aby prozkoumali tajemný, stejně nebezpečný jako krásný ostrov kdesi v Pacifiku, který není k nalezení na jediné mapě.
Vstupují na území mohutného Konga a nyní jde jen o přežití. Ale vše je jen o lidech a jak se zvířaty jednají.
Jestli někdy budete putovat na opuštěný tajemný ostrov, neházejte tam prosím jako první věc návštěvy bomby. Zaprvé to naštve obyvatele a zadruhé, probudíte tak ještě něco horšího, než by mohlo být možné. V tomhle případně, v tomhle se film zdokonalil ještě víc.

9/10

Uvažuju, co napsat.. mám plnou hlavu Tommyho a zbytek se mi mlží, když si vzpomenu na film.. ne, dělám si srandu :D Film byl nádherně barevný, napínavý, dobrodružný jak má být, malinko romantický, což jsem ocenila úsměvem.



Doporučuji to každému, možná vás to nenadchne tolik, jako mě, ale já jsem na takové filmy prostě stavěná.
Počítám i s tím, že se na ten film budete chtít podívat i kvůli Tomovi, tak si myslím, že nebudete zklamaní.

Brzy výjde recenze na Kráska a Zvíře s Emmou Watson ve filmu ;)

0 komentářů:

Okomentovat