čtvrtek 10. srpna 2017

Dunkirk

Už jsem se těšila, až o tomto filmu budu moct napsat recenzi. A tady je :D




Režie: Christopher Nolan
Hl. role: Tom Hardy, Cillian Murphy, Kenneth Branagh, Harry Styles,..
Hudba: Hans Zimmer, Benjamin Wallfisch

9,7/10

Naprosto dokonalá podívaná. Jelikož jsem milovník válečných filmů, tohle byl další, co mě vzal za srdce. Dlouho jsem žádný neviděla. Když jsem seděla v tom kině, uvědomila jsem si, že mi ty válečné filmy dost chyběly.


Musím rozhodně zmínit i soundtrack. Po dlouhé době jsem si po zhlédnutí filmu našla soundtrack a poslechla si to celé. Už na začátku filmu jsem soundtrack zaregistrovala a dost mě nadchnul. Řekla bych, že nejpovedenější píseň je Supermarine.

VÁLEČNÉ zajímavosti:
- Scénář k filmu měl 76 stran.
- Jde o druhý nejkratší film Christophera Nolana.

0 komentářů:

Okomentovat