středa 9. srpna 2017

War for the Planet of the Apes

Nedávno jsem byla v kině na filmu, na který jsem čekala snad už od doby, co jsem viděla 1 díl. :D




Režie: Matt Reeves
Hl. role: Andy Serkis, Woody Harrelson, Steve Zahn,..
Hudba: Michael Giacchino

8,3/10

Určitě tuto sérii znáte. Jde o opici Caesara, který je neobvykle inteligetní a to jen díky lidským vědeckým pokusem. Ten se spolu s ostatními opicemi vydá do Sejkovojového lesa, kde chce začít nový život. Jenže najdou se lidé, kteří nejsou jen hodní.. a to pak nezbývá nic jiného, než bojovat...


Tato série má dohromady 3 díly. První díl se jmenuje Rise of the Planet of the Apes, natočený v roce 2011, kde můžete vidět Jamese Franca. Druhý díl nese název Dawn of the Planet of the Apes z roku 2014, kde pro změnu hraje Gary Oldman. Konečně tento rok vyšel poslední díl.

Děj byl dobře propracovaný ale něco tomu chybělo. I přesto se mi ale film líbil.

CHLUPATÉ zajímavosti:
- Jedná se již o 9 film ze sérii Planety Opic.
- V úvodu filmu, kdy jsou titulky popisovány předešlé události, je vždy zvýrazněno slovo, kterým začíná každý z filmů této série. Rise - Zrození, Dawn - Úsvit a War - válka, které se nakonec změní v celý název filmu. (Dost originální. Tohle se mi líbilo.)

0 komentářů:

Okomentovat