neděle 24. září 2017

Man Down

Nedávno jsem měla konečně možnost zkouknout film, na který jsem se tolik těšila.
Jmenuje se Man Down a v hlavní roli můžete vidět oblíbence Shiu LaBeoufa.


USA
Hl.role: Shia LaBeouf, Jai Courtney, Gary Oldman, Kate Mara,..
Hudba: Clint Mansell



7,5/10

Musím říct, že mě ten film celkem zklamal.
Byl moc krátký, pokud sidobře pamatuji, trval asi jen hodinu a půl a to na tenhle film prostě nestačilo.
Čekala jsem, že to bude více propracovanější.


Stále ale nezavrhuju celkový film, když se zaměřím jen na výkon herců, tak ten byl perfektní.
Filmaři vybrali pro tento film velice vhodné herce. :D

Nakonec jsem si u filmu i zabrečela.
Konec mě až dostal.
Pro milovníky válečných filmů to doporučuji.
Je zde něco nového, co v některých filmech zase nenajdete. ;)

0 komentářů:

Okomentovat