sobota 23. září 2017

Miley Cyrus / Photoshoot for Younger Now

O Miley jsem zde pěkně dlouho nic nenapsala a když jsem dneska seděla nad notebookem, uvažovala jsem, že o ni v blízké době přidám článek. Sice asi není úplně všem oblíbená. Tuhle herečku mám ráda už od dětství. Pořád se to nějak nezměnilo. Ikdyž trošku zešílela.. tak to se dá nějak přejít.. :D

Příjde mi, že v poslední době už to je celkem normální a to usuzuji podle většiny fotek nebo videoklipů. Musím ale říct, že ta stará Miley byla sympatičtější. Měla jsem ji teda radši. :)


Nakonec jsem se teda rozhodla pro téma článku, kterým dnes je photoshoot k jejímu novějšímu videoklipu Younger Now. Pod fotky přidám odkaz, ať se na něj můžete třeba i kouknout. ;)


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

-->VIDEOCLIP<--

0 komentářů:

Okomentovat