neděle 18. února 2018

Vánoční koleda 2009

Rozhodla jsem se napsat další recenzi. Jsem celkem pozadu, ale já to doženu, nebojte ;)

Dnešní recenze je sice Vánoční, ale na to můžete kouknout, ikdyž Vánoce nejsou.

Jmenuje se Váánoční koleda (Christmas Carol)
Hraje zde: Jim Carrey, Gary Oldman, Colin Firth, Robin Wright,..
Hudba: Alan Silvestri



8/10

Zajímavosti k filmu:

- První Disneyho film, který byl promítán ve 3D IMAX.
- První spolupráce Disney s Jimem Carreym.

Páni. Tenhle film byl krásnej. Připomněl mi Koralínu. A to tím, že je vlastně určen pro děti - jakožto že je animovaný - ale doopravdy by si to děti ani pouštět neměli.
Tenhle film mi přišel vážně živý. Aniž bych se dívala na seznam herců, poznala jsem každého, jak Jima, tak Garyho, tak Colina, prostě dost chválím animaci. Disney zase nezklamal.


Dějově se mi film velice líbil. Vtáhne vás do děje s pěknou a dojemnou zápletkou. Na konci přece jen ukápnete nějakou tu slzu. Takže rozhodně doporučuji. Je to vhodný film pro celou rodinu. Možná i pro ty malé. ;)

0 komentářů:

Okomentovat