pátek 10. dubna 2020

Nové trailery 2020

Teď na csfd není moc novinek, co se kina týče, což je dost škoda a pro mě to znamená žádný článek :D jenže nenechala jsem se zmást a přidávám sem nové trailery, které nedávno vyšly. Většinou ty filmy teď vysílají na HBO nebo na NETFLIXu, což je dost dobrá výhoda, když už zavřeli ty kina. Už aby to všechno skončilo, strašně mi chození do kina chybí.



1.
Před pár dny vyšel nový trailer na filmek Extraction. V hlavních rolích uvidíte Chrise Hemswortha (Thor) a Davida Harboura (Hopper). Trailer se mi líbí, jsem na tento snímek docela zvědavá. ♥


2.
Včera vyšel trailer na film The Half of It. Vypadá to hezky, líbí se mi obsazení herců, na tento snímek jsem také zvědavá. ♥


3.
Tento trailer vyšel také včera a jmenuje se The Stranger. Trailer mě moc nezaujal, co se týče příběhové stránky, ale musela jsem se na něj kouknout, jelikož tam hraje můj oblíbený herec Dane DeHaan. Tak uvidíme, možná nakonec na ten seriál juknu.


4.
Před 3 týdny vyšel trailer na film Inheritance s Lily Collins. Tento vypadá zajímavě, Lily mám ráda, proto jsem na filmek celkem dost zvědavá.

0 komentářů:

Okomentovat