pátek 10. dubna 2020

To / It (1990)

To / It (1990)

USA, Kanada
Hl. role: Tim Curry, Dennis Christopher,..
Hudba: Richard Bellis

61% csfd
Mé hodnocení: 3,7 / 10



Konečně jsem se odhodlala k tomu, abych napsala i nějakou tu recenzi. Na řadě je film To z roku 1990.

Popravdě..? ani jsem ten film nedokázala dokoukat. Možná to je tím, že jsem zvyklá na novou verzi natočenou roku 2017, ale toto zpracování mi přišlo takové zvláštní a ani ne nijak hororové. Čekala jsem, že se budu bát, ale jen jsem nudně zírala do obrazovky, až mě to překvapilo. Zohledňuji samozřejmě i to, že je to starý film.


Mám v plánu to dokoukat, ale můj názor se pravděpodobně nezmění. Chybí tomu ty strašidelné prvky a ani nijak temné mi to nepřišlo.

Jaký názor na to máte vy? Máte radši novou verzi nebo tuto ?

Možná tomu přecejen dám ještě šanci.

Příští recenze: Riverdale

0 komentářů:

Okomentovat